Assalamualaikum! Selamat datang ke website Kasturi Syifa' HQ. Terima kasih kerana membeli produk kami.
 
SATU IKHTIAR PERUBATAN ISLAM
  • RAWATAN ISLAM

    Rawatan berasaskan bacaan Al-Quran dan ruqyah syar'eiyah disediakan, hubungi perawat kami segera.

  • PRODUK & SERVIS

    Kasturi Syifa membekal produk wangian dan pemakanan sunnah. Satu ikhtiar perubatan Islam.

  • HUBUNGI KAMI

    Ketahui lebih lanjut mengenai Kasturi Syifa HQ Di Gombak, Kami sentiasa menanti kedatangan anda.

SUDUT ILMIAH

  • 7 Jenis Nafsu Yang Perlu Dikenali
    7 Jenis Nafsu Yang Perlu Dikenali

    Kenali 7 Jenis Nafsu: Nafsu Amarah Nafsu yang berbangga apabila membuat sesuatu kemungkaran

  • Khasiat Buah Zaitun
    Khasiat Buah Zaitun

    Khasiat Buah Zaitun, dari sudut saintifik, tidak dinafikan banyak yang mengiktiraf khasiat buah zaitun. Minyak zaitun adalah antara minyak yang bernilai tinggi dalam bidang kesihatan. Selain minyak zaitun bertindak sebagai penambah zat makanan, ia juga bertindak mencuci dan membaik pulih perut dan penawar racun. Ia akan membantu pesakit gastrik dan juga yang mengalami kegagalan fungsi buah pinggang.

  • Khasiat Timun Untuk Kesihatan – Kasturi Syifa
    Khasiat Timun Untuk Kesihatan – Kasturi Syifa

    Tib alami-Antara khasiat timun yang mesti anda tahu adalah: 1. Amalkan memakan timun setiap hari bagi mengelakkan sembelit. 2. Jus timun amat baik untuk anda yang mengalami gastrik. 3. Seandainya anda campurkan jus timun dengan perahan lobak merah serta daun saderi boleh mengatasi masalah artritis, gout dan reumatik.

  • Kebaikan Dan Khasiat Garam Bukit Himalaya
    Kebaikan Dan Khasiat Garam Bukit Himalaya

    Kasturi Syifa - Kebaikan & Khasiat Garam Bukit Himalaya Garam Bukit adalah berasal dari sumber asli iaitu dari pergunungan Himalaya di sebuah kawasan bernama Karakoram di timur negara Pakistan. Garam Bukit telah wujud dengan semulajadinya sejak jutaan tahun yang lalu dan merupakan anugerah dari sumber yang bersih dan garam yang bebas dari sebarang jenis pencemaran.

  • 8 Perkara Jangan Buat Selepas Makan | Kasturi Syifa HQ
    8 Perkara Jangan Buat Selepas Makan | Kasturi Syifa HQ

    7 PERKARA JANGAN BUAT SELEPAS MAKAN!! Hidup ini penuh dengan peraturan. Setiap negara pun ade peraturan untuk hidup aman. Sama jugak dengan tubuh badan kita yang juga ada peraturan. Kalau nak sihat, ikutlah peraturan yang dah ditetapkan. Lebih baik kita mulakan gaya hidup yang sihat sebelum terlambat. Jom baca 8 perkara JANGAN buat selepas makan!

  • Kelebihan Berwuduk Sebelum Tidur
    Kelebihan Berwuduk Sebelum Tidur

    Khasiat berwuduk sebelum tidur Rasulullah SAW bersabda: “Barangsiapa tidur dimalam hari dalam keadaan suci (berwudhu ‘) maka Malaikat akan tetap mengikuti, lalu ketika ia bangun nescaya Malaikat itu akan berucap’ Ya Allah ampunilah hamba mu si fulan, kerana ia tidur di malam hari dalam keadaan selalu suci , “(HR Ibnu Hibban dari Ibnu Umar ra).

  • Sayyidul Istigfar – Kasturi Syifa HQ
    Sayyidul Istigfar – Kasturi Syifa HQ

    SAYYIDUL ISTIGHFAR >>> اللّهُمَّ أَنْتَ رَبِّيْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ، خَلَقْتَنِيْ وَأَنَاْ عَبْدُكَ، وَأَنَا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ، أَعُوْذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ، أَبُوْءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ، وَأَبُوْءُ لَكَ بِذَنْبِيْ فَاغْفِرْ لِيْ، فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوْبَ إَلَّا أَنْتَ "Allaahumma Anta Rabbii laa ilaaha illaa anta, khalaqtanii wa ana ‘abduka, wa ana ‘alaa ‘ahdika wa wa’dika mastatha’tu, a’uudzu bika min syarri maa shana’tu, abuu`u laka bi ni’matika ‘alayya, wa abuu`u laka bi dzanbii faghfir lii, innahu laa yaghfirudz dzunuuba illaa anta" Ya Allah, engkau adalah Rabb ku tidak ada yang berhak disembah selain engkau, engkau yang telah menciptakanku dan aku adalah hambamu, dan aku berada di atas perjanjian-Mu semampuku, aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan yang aku perbuat, aku mengakui nikmatmu atas ku dan aku mengakui dosa-dosaku maka ampunilah aku, sesungguhnya tidak ada yang mengampuni dosa selain-Mu…

  • Pukau
    Pukau

    • Pukau adalah sejenis ilmu sihir yang digunakan bagi menguasai fikiran manusia.Melalui sihir ini,minda,hati dan tingkah laku mangsa di pengaruhi secara jahat melalui bantuan jin jin yang mampu menguasai manusia yang lemah roh atau jiwanya.Terdapat beberapa versi ilmu pukau yang biasa diamalkan,iaitu:

  • Penyakit Gangguan Mental Atau Gila
    Penyakit Gangguan Mental Atau Gila

    Sihir jenis ini dihantar bagi menyebabkan gangguan mental kepada mangsa.Pesakit yang terkena sihir ini menjadi bingung sepanjang masa,tidak boleh fokus dan mudah lupa kepada sesuatu perkara.Pesakit juga kerap meracau racau dan bercakap seorang diri.Mangsa berpakaian selekeh dan kadangkala tidak menghiraukan keaiban diri sendiri.Pesakit seolah olah berada dalam dunianya sendiri ,Kerap kali berlaku pada asalnya pesakit seorang yang normal ,bekerjaya dan berpelajaran tetapi bertukar menjadi kurang siuman.

  • Sihir gangguan fizikal
    Sihir gangguan fizikal

    Sihir jenis ini dihantar bagi memberikan kesakitan kepada jasad pesakit.Hakikatnya,kesakitan yang dialami oleh pesakit benar benar dirasai.Pesakit pesakit mendapatkan rawatan moden daripada doktor sehinggga kepada tahap rawatan doktor pakar.Pesakit pesakit mendapatkan rawatan moden daripada doktor sehingga kepada tahap rawatan doktor pakar.Pelbagai kaedah perubatan moden dijalankan seperti pemeriksaan makmal,pemeriksaan x ray,imbasan CT ataupun MRI(CT scan dan MRI scan) dan ujian saraf dilakukan,

TESTIMONI PENGGUNA

  • Sakit seluruh badan, digangu mimpi buruk sebulan lalu.

    Adik Artis Kena Sihir

    PELAKON drama berbakat, Badrul Shah Abdul Manan atau Bard (gambar) terkejut apabila mendapati adik perempuannya yang berusia 25 tahun tiba-tiba mengadu sakit seluruh badan sejak sebulan lalu. Lapor Zaini zaa (more…)


    - Badrul Shah
  • Assalamualaikum,

    Saya sebenarnya seorang yang sangat sensitif dengan bau bauan..especially yang harum..herannya saya suka bau detergent macam dettol ke, JLF ke, and even bau longkang pun saya boleh tahan. kalau bau minyak wangi ke, attar ke saya akan cepat pening.. (more…)


    - Aisyah Nur
  • saya sudah memiliki Kasturi syifa’ …baru tadi en.hubby pergi ambil dekat stokis balakong nie yg jual..kami hanya berikhtiar yg lain diserahkan kpd Alah s.w.t ..tQ pd ustaz tu yg ambil nama anak2 kami n baca2 siket ayat pada minyak tu.. dia kata “baby yg menangis mlm dh besar akan mjadi anak yang cerdik n caring..dia kata bersabar Ia sementara ini pasti akan ada hasilnya..” ..harap baby twin jd anak yg solehah jugak.. insyaalah apa yg dikata kalau di didik dgn betul akan jd kenyataan.. hope dgn usaha ini sy n hubby dpt tidur lena n sy pun boleh kerja dgn gembira..minyak ni bagus untuk pendinding diri jugak.. sy pun akan gunakannya bila memulakan biz nanti.. insyaalah icon smile Syai Akmar (more…)


    - Syai Akmar
  • Suatu pagi, si ayah memakaikan wangian kasturi syifa pd anak lelakinya yg berumur 13 tahun, anak lelaki nya budak yg baik n pandai n cergas.. Akan tetapi apabila meningkat remaja 13 tahun pergaulan dgn kawan2 sebaya yg kurang elok menjadikan anak lelakinya selalu keluar rumah balik lewat, berbohong dll perlakuan yg kurang elok. Jadi apabila di pakaikan wangian Kasturi Syifa si anak kurang suka akan tetapi tidak membantah dan terus ke sekolah. Balik dr sekolah si anak bertanyakan pd mamanya “Mama, wangian apa yg ayah pakaikan pd saya?” Mamanya pun membalas pertanyaan “Kenapa?”. Si anak pun berkata “Saya rasa sesuatu yg lain, Bila saya hendak melakukan perkara yg tidak baik ia seperti tidak menjadi. Jd berat untuk melakukan perkara yg tidak sepatutnya saya lakukan” pengajarannya … Dptlah kebaikan dr Wangian Kasturi syifa ini.. Insyaallah.. Maha Kuasa Allah..


    - Suzie Raden G. Cendana
  • Saya menggunakan kasturi syifa seharian untuk kemana mana sahaja dan serba sedikit membuat rawatan alternatif secara islam buat rakan rakan dan saudara mara sahaja,ianya mujarab untuk mengelakkan gangguan makhluk halus disamping itu saya mengesyorkan kawan kawan untuk menggunakannya tidak kira waktu dan tempat samada di rumah ,ketika bekerja,berniaga,dipejabat,untuk solat dan keramaian.Syukur Alhamdulillah saya rasa lebih selsa mudah berurusan dengan sesiapa bila memakai wangian sunnah Kasturi Syifa’ dengan izin Allah swt.


    - MOHD RASHID BIN ABU (0137733840) MELAKA